Saturday, February 20, 2010

China Glaze - 2Nite

Danes vam bom predstavila en posebni lakec, ki je zaenkrat še edini takšne vrste v moji zbirki.
To je holografski lakec China Glaze - 2Nite



Ta odtenek je res prečudovite barve. Za osnovo ima svetlo modro barvo, ki pa pod direktno sončno svetlobo ali pod lučjo pokaže mavrico in razkrije vse mavrične barve. Ja, to je ta posebnost holografskih lakcev. :))



V prostoru in v senci ne izgleda nič posebnega in je kot običajen moder lakec.





Z nanosom sem imela pa precej težav. Nanesla sem si ga že dvakrat in prvič sem mislila, da ta lak ni kompatibilen z mojim podlakom, zato sem včeraj uporabila drugega in zgodba je bila ista. :( Lak se nanaša zelo lisasto, če prevečkrat potegneš s čopičem po isti površini se začnejo delati grudice in lak se začne potegovati v debelih kosih po nohtu. Res neprijetno. S tretjo plastjo se nekako unese in izgleda dokaj normalen nanos.



Ampak na nohtih izgleda res lepo in ta mavrica poplača težaven nanos. :)
Na mojih nohtih bo vsekakor še večkrat.

7 comments:

  1. Tassa tole pa je popolnost <3
    Saj ne vem kaj mi je bolj všeč, lakec ali nohtki =)

    ReplyDelete
  2. Ti, kvačka in Anček, me boste čisto zagrele za tele holo lepotce :D

    Nohti izgledajo popolno.

    ReplyDelete
  3. Tamara => Thanx. I love this color too.

    Anček => Hvala! *blush*

    Biba => :D :D Ja, kak holo lakec je že kar obvezen v zbirki. :) Hvala.

    ReplyDelete
  4. Pravi lepotec. Je že en lak več na moji WL. :S

    ReplyDelete