Sunday, February 7, 2010

China Glaze - Aqua Baby

Ja, še en China Glaze lakec imam danes za vas. :)

To je lep modro-turkizen odtenek. Najprej sem pričakovala da bo bolj moder, vendar na mojih nohtih in skupaj z mojo poltjo potegne precej na turkizno.



Na slikici so 3 plasti, ker se mi je zdelo, da z dvema nanosoma še ni bil čisto polnoprekriven.






No, na koncu pa sem ga morala še malo pokonadirat. In nastalo je tole:



Uporabila sem bel konad lak, moder Essence lak (SYF - Deep blue sea) in konad platki m59 in m70.

Za naslednjič pa obljubim, da bom izbrala kak drug lakec in da ne bo spet ChG. :)

2 comments:

  1. Krasen lakec in čisto pravi motiv za tak zasnežen dan.

    ReplyDelete
  2. Hvala. :)

    Ja, zdaj je še čas za snežinke. Upam pa, da ne več dolgo, ker sem se že naveličala snega. :(

    ReplyDelete