Saturday, February 13, 2010

Essie Angora Cardi + konad

Danes je čas, da vam predstavim enega Essie lepotca.

To je Essie - Angora Cardi.




Ta lak je iz Essijeve lanske jesenske kolekcije. Angora Cardi je edini iz te kolekcije, ki je našel domovanje na moji polički, čeprav so tudi drugi odtenki lepi in primerni za jesen in zimo.



Odtenek je krem vijolično-siv. V flaški izgleda še malce bolj sivo, na nohtih pa pride v ospredje vijolična.



Seveda sem ga morala še malo pokonadirat in nastalo je tole:



Uporabila sem bel konad lak in konad plato m74.

Nisem še prepričana, če mi je kombinacija všeč. :)

2 comments:

  1. Res je lep tale Essie, pri meni je že nekaj časa na WL. Pa krasen konad :)

    ReplyDelete
  2. Hvala, Biba. :)

    Meni je bil prej na fotkah zelo všeč, potem ko sem ga dobila in sem videla flaško, pa mi nekako sploh ni več sedel. Ampak sedaj na nohtih me je pa spet presunil. :)

    ReplyDelete