Tuesday, February 9, 2010

L.A. Colors - Enchanting

Danes vam bom predstavila lakec L.A. Colors - Enchanting



To je lakec, ki svojo barvo spreminja in ima lahko zelo različen izgled. V njem se prelivajo barve od vijolične do zlate. Drugače je precej voden in sta bila potrebna kar 2 debelejša sloja, da takole izgleda.



Na tej fotki sem ujela njegov popoln kontrast glede na prejšno slikco in sem jo vam morala pokazati kljub temu, da je slika malo slabše kvalitete. Ampak razlika v njegovem izgledu je neverjetna.



Za konec pa sem ga še malo olepšala s konadom (plata m64 in lakec China Glaze Hi-tek) in Essence kamenčki.



Kakšen se pa vam zdi ta kameleonček?

2 comments:

  1. Pa sta si res podobna z mojim sinfulčkom =) Mogoče je moj malo bolj med hladnimi oddtenki kot tale. Ampak tale tudi lepotec <3

    ReplyDelete
  2. Ja, nista čist enaka, imata pa podobne predispozicije. :) Iz vijolične se zlijeta v zlato.

    ReplyDelete