Friday, February 19, 2010

Misa - Burnished Bronze

Že kar nekaj časa sem si želela lak v bronza odtenku. Po malce brskanja po različnih swatchih mi je v oko padel odtenek Burnished Bronze od Mise.


Misa - Burnished Bronze


Lak se mi zdi res popoln bronze odtenek. V njem se skriva rdeča, oranžna, zlata. Katera barva prevladuje je odvisno od svetlobe in osvetlitve.


na soncu


Nanos je precej težaven, ker je lak precej tekoč. Na slikici sta 2 plasti, vendar se na zadnji fotki, na prstancu, vidi da ne bi škodila še tretja plast.



Sama sem res zadovoljna z barvo in komaj čakam da se bodo začeli bolj sončni dnevi, da se bo ta lakec lahko pokazal v vsej svoji lepoti. :))

7 comments:

  1. Lepotec. In tvoji nohtki so prav krasni na tej dolžini.

    ReplyDelete
  2. Hvala.
    Meni je tudi zelo všeč. Tak pomladno/poletni se mi zdi.

    Ja, saj to je pa verjetno maximalna dolžina, ki jo premorejo moji nohti. :)

    ReplyDelete
  3. Na tebi mi je zelo všeč. Na meni pa mi najbrž ne bi bil. Hmm... Nohti so pa res lepi!

    ReplyDelete
  4. Hvala, Maestra.

    Jaz sem tud najprej, ko sem ga videla v flaški, si mislila da mi na nohtih ne bo všeč, ampak mi je ful lep odtenek (še posebej za pomlad).

    ReplyDelete
  5. Kakšen lepotec je ta lak. Tvoji nohti so pa tudi čudoviti.

    ReplyDelete